مصاحبه آرشیو خبر ها
بیایید زلاتان را بخریم!

بیایید زلاتان را بخریم!

یووه همواره به داشتن مدافعان قدرتمند و دفاع تیمی خوب معروف بوده است و در دو دهه ی اخیر به استثنای چند سال، منتخبی از بهترین ها در این پست در یووه توپ می زده اند، در این میان جورجو کیه لینی پر سابقه ترین بازیکن یووه در این پست است و بیش از 10 سال است که در باشگاه حضور دارد، او با رسیدن به رکورد 400 بازی برای یوونتوس تنها 5 قدم فاصله دارد، به همین مناسبت او با هواداران یووه به جلسه ی پرسش و پاسخ مجازی نشست که در ادامه می خوانیم:

 

اگر شغل پاراتیچی و ماروتا را داشتی چکار می کردی؟

 

خب اگر بخواهم کمی فانتزی فکر کنم، من سرخیو راموس را از رئال مادرید می خرم و مارک هامشیک را از ناپولی برای خط میانی. برای خط حمله، زلاتان ابراهیموویچ را به خدمت خواهم گرفت، او بازیکنی است که می تواند تفاوت ایجاد کند و دوست دارم او را دوباره در پیراهن یوونتوس ببینم.

 

آیا حقیقت دارد که تو پیشنهاد پوشیدن شماره ی 6 گائتانو شیره آ را رد کرده ای؟

 

بله، درست است. به من این فرصت را دادند که پیراهن او را بپوشم، اما فکر می کنم کار درستی نبود. مانند بی احترامی به یک اسطوره بود. و همچنین مسئله ی احترام هم مطرخ است و من نمی خواستم این کار را انجام دهم. از وقتی که به یوونتوس آمدم همیشه شماره ی 3 را پوشیدم پس ترجیح دادم همان را نگه دارم.

 

در تمرینات بازی کردن مقابل چه کسی از همه سخت تر است؟

 

پوگبا. کلمه ی مناسب برای توصیف او «تاثیرگذار» است. واضحا شما این را در زمین می بیند، اما در تمرین چون ذهنش کمتر درگیر است، کلاس و سرشت تمام و کمال او حتی بیشتر به چشم می آید.

 

چرا فوتبال را انتخاب مردی و مثلا سراغ بسکتبال یا علایق دیگر نرفتی؟

 

در واقع وقتی بچه بودم بسکتبال بازی می کردم و عادت داشتم با یکی از بهترین دوستانم این ورزش را انجام دهم، ولی به اندازه ی کافی برای بسکتبال بلند قد نبودم و برای همین رهایش کردم و در نهایت به دنبال برادرم سراغ فوتبال رفتم. می تونم بگم که انتخاب درستی کردم.

 

هدفتان برای این فصل چیست؟

 

اینکه بهتر از فصل قبل کار کنیم، و از انجایی که فصل قبل ما لیگ و جام حذفی را بردیم و به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم، می توانم بگویم، فقط در یک مورد می توانیم بهتر شویم. تاآخر مثل همیشه!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: